Hallo,

In september 2004 ben ik alleen vanuit St.Jean-Pied-de-Port naar Santiago gelopen.

Van mijn foto's heb ik via een programma op de computer een film gemaakt.

Bij deze film vertel ik mijn belevenissen maar vooral mijn belevingen. Dit maakt mijn presentatie levendig en persoonlijk.

Om het geheel niet te versnipperd te laten verlopen heb ik groepen kerken, kapelletjes, fonteinen, markeringen, wegen enz. gemaakt. Bij alle items heb ik mijn eigen muziekkeuze toegepast.

Deze combinatie maakt veel kijkers heel emotioneel.

De film heb ik meer als 30 keer gepresenteerd in Nederland en in Duitsland, in het Duits. In het Engels is het ook mogelijk, zowel als het Frans.

Er zijn nog een aantal presentaites geboekt.

Hij duurt 50 minuten voor de pauze en 50 minuten erna.

Naar aanleiding van een interview op de Limburgse televisiezender L1 heb ik een presentatie dvd gemaakt.

Die is op aanvraag te verkrijgen.

Mijn verhaal: “devoot te voot” zou ik graag vaker willen presenteren. (devoot te voot is het Limburgs dialect voor “devoot te voet”.

Misschien is het mogelijk mijn persbericht op uw site te zetten.

Ik voeg hierbij mijn persbericht en andere gegevens toe.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Angela Mol

Nieuwerf 3

5951 CA Belfeld (Venlo)

tel 077-4751740

angelamol.blogspot.com

PERSBERICHT

“Devoot te voot”

Een voetreis naar Santiago in woord en beeld

De Belfeldse Angela Mol vertrekt vanuit St. Jean-Pied-de-Port in Frankrijk, over de Pyreneeën en door het afwisselende landschap van Noord-Spanje, naar de heilige tombe van de apostel Jacobus in Santiago de Compostella. In veertig dagen legt ze in haar eentje 860 kilometer af.

Van deze voettocht heeft Angela Mol een spectaculaire presentatie gemaakt in woord en beeld. Ondersteund door bijpassende muziek worden beelden van kerken, fonteinen, huizen en wegen aangevuld met haar persoonlijke verhaal. Chronologisch vertelt ze over haar belevenissen, bijzondere voorvallen en spirituele ervaringen.

Luister en geniet van de persoonlijke belevingen in een eindeloze deining van landschappen en herinneringen.

“Devoot te voot” is al meer als 30 maal in het Nederland en Duitsland gepresenteerd. (zelfs een maal in het Frans)

Enkele reacties:

• een prachtige presentatie van een indrukwekkende prestatie;

• mooie beelden, foto’s en indrukken, met daarbij een goed verhaal over haar eigen belevenissen;

• de begeleidende muziek had er speciaal voor geschreven kunnen zijn;

• een geweldige presentatie.

• Angela Mol vertelt met verve van binnenuit zich zelf… …met hart en ziel.

Voor meer informatie kunt u terecht bij:

Angela Mol

Nieuwerf 3

5951 CA Belfeld

Tel. 077-4751740

Email: angela.mol@planet.nl

angelamol.blogspot.com